Cennik naszych usług jest jednolity w całej rozciągłości:

  1. grupa od 4 do 8 osób = 30,00 zł
  2. grupa od 2 do 3 osób = 40,00 zł
  3. indywidualnie = 50,00 zł

W cenie jest:

  1. godzina lekcyjna 45 min
  2. materiały dydaktyczne 
  3. nauczyciel prowadzący 
  4. obsługa administracyjna 

Większość naszych zajęć organizowana jest w trybie 2 jedostek lekcyjnych - 90 min. - stanowi to najbardziej optymalny czas nauki i przekazu danego zagadnienia. 

Zajęcia prowadzone są z wykorzystaniem technik komunikacji na odległość. Korzystamy z pakietu Google dla szkół. 

 

Informacja techniczna:

  1. aby korzystać bez przeszkód z wideokonferencji, wymagane jest posiadanie stabilnego łącza internetowego;
  2. najlepiej wykorzystać przeglądarkę Google Chrome lub Mozilla Firefox; 
  3. w przypadku korzystania z urządzeń mobilnych z systemem android – potrzebna będzie aplikacja Google Hangout Meet (bezpłatna).
  4. Placówka świadczy usługi dydaktyczne, nie ponosi odpowiedzialności za jakość i wartość dostarczanych usług transferu danych (internetu) przez operatorów zewnętrznych. 

Zasady płatności za zajęcia w trybie online:

  1. uczeń na 10 dni przed rozpoczętym nowego okresu obrachunkowego otrzymuje fakturę pro formę uwzględniającą kalkulację - planowaną liczbę godzin w danym okresie pomnożoną przez określoną stawkę w zależności od wielkości grupy. 
  2. uczeń ma obowiązek dokonać płatności do ostatniego dnia miesiąca w którym otrzymał dokument faktury pro formy. 
  3. po zaksięgowaniu wpłaty uczeń otrzymuje na podany adres e-mail potwierdzenie wpłaty oraz fakturę za dany miesiąc. 
  4. w przypadku zrealizowania mniejszej ilości godzin niż zakłada faktura pro forma nadwyżka jest odejmowana od kolejnego okresu obrachunkowego,
  5. w przypadku zrealizowania mniejszej ilości godzin niż zakłada faktura pro forma i okoliczności rozwiązania umowy przez ucznia - nadwyżka jest zwracana na wskazane konto przez ucznia. 

Zasady naboru na zajęcia:

Zasady naboru na zajęcia online:

  1. Uczeń wypełnia ankietę podając:imię i nazwisko
    • adres zamieszkania
    • adres e-mail w usłudze Google (GMAIL)
    • rodzaj usługi
    • przedmiot
    • akceptowalną wielkości grupy 
    • dyspozycyjność
  2. Po przyjęciu zgłoszenia uczeń otrzymuje informację o przyjęciu na listę uczniów
  3. W przypadku zajęć grupowych:
    • grupa jest zamykana po zebraniu się zdefiniowanej wielkości uczniów;
    • wszyscy uczniowie z danej grupy otrzymują wiadomość o zamknięciu grupy, link do Classroomu (wirtualnej klasy) oraz
    • dokument faktury pro forma z kalkulacją oraz kalendarzem zajęć na dany miesiąc.
  4. W przypadku zajęć indywidualnych:
    • uczeń otrzymuje wiadomość o przyjęciu na listę uczniów, link do Classroomu (wirtualnej klasy), oraz
    • dokument faktury pro fromy z kalkulacją oraz kalendarzem zajęć na dany miesiąc. 
  5. Zajęcia rozpoczynają się od pełnego miesiąca kalendarzowego.

W razie pytań prosze o kontakt:

tel: 510 409 035

admin@lp.edu.pl